Moje milé WOMANKY, mám pro vás opět novinku :

je to unikátní přírodní kosmetika a produkty pro zdraví, které jsou vyráběné dle originálních, tisíce let starých receptur Tibetu, Číny a Altaje.

Produkty obsahují vysoké procento přírodních složek a s využitím nejnovějších technologií zaručují vysokou účinnost a zároveň velmi jemně působí na organismus. Při správném používání těchto produktů je výsledek srovnatelný s terapeutickou léčbou.

Vysoká kvalita těchto produktů je potvrzena mezinárodní certifikací ISO 9001 2000.

Tyto produkty se sice nesmí prodávat v obchodech a e-shopech, ale já Vám zde každý den představím jeden, který zaujal mě a Vy si můžete objednat mailem tema@seznam.cz  anebo sms či telefonicky 603173021.

Navíc je zde možnost, že budete chtít zaregistrovat a to potom dostanete již na první nákup 35 % slevu a to doživotně! To se to potom nakupuje, že?!!

Takže pro dnešek bych Vám ráda představila tuto nenápadnou sůl do koupele!!

Mnoho lidi ji přehliží a nedocení ale....

Fytosůl do koupele - pokožka je hydratovaná a vypnutá

Skvěle vyživuje, zjemňuje a hydratuje pokožku, dodává jí užitečné mikro a makro prvky. Sůl má drenážní, regenerační a obnovující vlastnosti. Pomáhá odstraňovat „pomerančovou kůži“, zbavit se přebytečné tekutiny.

Popíši svými slovy:
Do vany rozpustíte celý sáček a ponoříte se do koupele na 20 min. 
*zbavuje přebytečné tekutiny - co to znamená???
Znamená to, že se Vám rozjede lymfosystém, který je nejdůležitější filtr našeho organismu. Když je přeplněný toxiny, naše uzlinky se snaži veškerý nepořádek ,,vypumpuvat" z těla ven!!!
Tato fytosůl Vás zbaví toxinů během 20 min, rozproudí krevní oběh, který je svázaný s hlubokym lyfosystémem. 
Cítite se rozehřátě, přijemně unaveně a lehčí. 
Moje osobní zkušenost -vždy po koupeli mám hlad, jako bych celý den držela půst. Fytosůl Vám totiž nahradi 1 den celedenního půstu. Vyčistí a rozproudií Váše tělo. Zrychlí metabolismus.
Doporučuji opakovat pri detoxikací těla fytosůl 2x týdně nebo podle svého pocitu. Na každeho fytosůl pusobi jinak.

Cena 76 Kč balení 80g. Při registraci zaplatíte za balení pouze 49 Kč

Objednejte na mailu tema@seznam.cz 


Jinak jedu dál v zelených potravinách a výsledek po dvou letech pravidelného pití zeleného ječmene od Green Ways, jako špičky v kvalitě zelených potravin? Letos mi ZMIZELA jarní alergie! Trpěla jsem od 30 let, kdy jsem ji bez objednávky a výstrahy získala a od té doby byl začátek jara pro mne tak trochu pekelný. Nyní jsem si ani neuvědomila, jak se mi krásně bez alergie žije :-)

Vřele doporučuji, je to ta nejjednudošší cesta ke zdraví v naší uspěchané době. Nedávno jsem slyšela, že kluk 15 let, utržený vaz - fotbalista, nemusí žádné doplňky stravy jíst, že to mladé tělo si poradí samo!!To možná platilo před 50 lety. Dnes, kdy děti konzumují bramborové lupínky, energy drinky, nejí zeleninu, protože jim nechutná, ovoce si dají, leda když jim je rodiče nenaservírují nejlépe až do pusy, navíc pořádně ani nespí,

nemá to, ač mladé, přesto výživově zbídačené tělíčko z čeho regenerovat. V rádiích nás masírují reklamou na Wobenzym, nemám proti němu vůbec nic, sama jsem před 8 lety, po operaci, jeho dobré služby využila a opravdu se zahojila jako kočka! Ale to jsem totiž ještě neznala mladý ječmen. Wobenzym obsahuje  8 syntetických enzymů a ječmen jich má přes 20 a navíc spoustu kamarádů, které pomůžou enzymy beze zbytku zapracovat do těla. Je to 

tak jednoduché, ráno si vypijeme skleničku zeleného nápoje z trávy a výsledek pro tělo je takový, jako když sníte koš BIO ovoce a zeleniny.

Young barley and chlorella spirulina. Detox superfood.

Kdo čte a zajímá vás to, pište na tema@seznam.cz pro více info anebo rovnou objednejte zde a začněte pít zelenou energii.

Nesmím zapomenout pochválit stálice v prodeji a to krém na hubnutí PPC active a Aloe deodorant bez hliníku.

To jsou prostě mý nejoblíbenější koníčci :-)

Tak už končím, přeji krásné slunečné dny a sledujte tohle místo, každý den, zde bude jiný, zajímavý, vyzkoušený výrobek

Vaše womanka Jana


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nenechte se terorizovat bolestí, zbavte se jí chytře a ještě si vydělejte :-)

Chytře na bolest

Aloe vera a kokosový olej - dvě ingredience na výrobu krému na pigmentové skvrny, strie, jizvy i akné