Našla jsem svůj starý blog.
Co nového? Všechno! Je načase aktivovat aktivitu :-)
Jsem opět odražená ode dna po svých dalších životních kotrmelcích, které zažíváme všichni a počítám, že většina z nás si myslí, že by z toho byla i zajímavá kniha. Já si to tedy myslela.
Někde jsem četla, že po padesátce ženy ztrácí ambice, já ztratila tu spisovatelskou...pro mě je určitě lepší si přečíst jiné knihy a zjistit, že můj trabl není nic tak světoborného, že se to tak prostě někdy stane :-)
Po téměř 30 letech podnikání jsem se vrátila do školství a je to jako v lázních (myšleno trochu s nadsázkou). Každopádně tahle náročná a vyčerpávající práce má své kouzlo a mě to neskutečně baví. Zjistit, že nikdo není od narození nešika, že měl jen nedostatek podnětů v některých oblastech. Že se to dá všechno naučit anebo vyšlapat cestičku k činnostem a vědomostem, které nás prvoplánově nebaví dělat či přijímat.
Vždy, když s dětmi dělám něco rukama např.zatloukáme malé hřebíčky na stringart a někteří na mě valí své zoufané pohledy, zkouším si to taky levou rukou (jsem pravák). Je to podle mě asi stejný pocit pro ně.
A protože jsem si pravou ruku letním broušením podlahy ve svém domečku řekněme unavila, bude se levačka hodit. Tak se to učíme opravdu spolu a v případě nutnosti nás vždy zachrání pravačka.
Baví mě hledat inspirace, vymýšlet nové postupy - jednoduché nejen pro děti, které ale ve finále mohou vypadat fakt luxusně. Zkouším zkrátka maximálně vše zjednodušit, aby to bylo jednoduše nádherné.
Zjednodušit se dá i vnímání světa. Neznamená to něco vynechat nebo přehlížet, nezajímat se...ale mít filtr. Přečíst, poslechnout, zanalyzovat, ponechat si jen případnou "výživu" a se zbytkem pryč. Nenechat se zaplevelit. Snažím se, moc. Nezalamovat se s rozebíráním myšlenek a slov někoho jiného, kdo není naladěn na podobnou frekvenci. Už mi to pěkně jde a kdo filtrem projde, pro toho tu jsem.
Malá inspirace pro podzimní tvoření z mojí předškolní třídy
Kdo má čím, inspirujte nás!



Womanka
1.Pretty woman ČR 2007
a pozor, letos jsem si vystudovala jeden malý titul a dál pracuji na větším :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nenechte se terorizovat bolestí, zbavte se jí chytře a ještě si vydělejte :-)

Chytře na bolest

Aloe vera a kokosový olej - dvě ingredience na výrobu krému na pigmentové skvrny, strie, jizvy i akné